Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното на Алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    lordliness и при мен е така. Нормално ли е, като включиш въпросната клапа да пуска климатика?
    Все си мисля, минаваш покрай стадо крави и си пуснал на топличко, и примерно искам, да не смуче въздух отвън!
    На Accord-a на брат ми става този номер
    Last edited by Friday; d.m.y г., 21:42.
    Sport Wagon 2.0TS|LPG

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
      lordliness и при мен е така. Нормално ли е, като включиш въпросната клапа да пуска климатика?
      Все си мисля, минаваш покрай стадо крави и си пуснал на топличко, и примерно искам, да не смуче въздух отвън!
      На Accord-a на брат ми става този номер
      Това го прави вероятно защото въздуха от климатика изсушава.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Моята струя се усилва когато смуче отвън и намалява при рециркулация. Когато включа рециркулацията се включва и климатика.
        Точно така се получава и при мен. Днес се заслушвах, ослушвах и установих точно същото - струята се усилва когато копчето не свети и намалява когато затворя клапата, т.е. като цъкна копчето - тогава се вклщючва и климатика. Това значи ли, че клапата си работи правилно?

        Comment


        • #19
          Като се постопли ще погледна какво става. Моите стъкла ми се струва, че се потят една идея повече от нормалното.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
            lordliness и при мен е така. Нормално ли е, като включиш въпросната клапа да пуска климатика?
            Все си мисля, минаваш покрай стадо крави и си пуснал на топличко, и примерно искам, да не смуче въздух отвън!
            На Accord-a на брат ми става този номер
            Не само при теб при всички ни е така.Клапата за рециркулация включва климата.

            Логично е ако се върти въздуха вътре да се подържа желана температура, иначе какъв смисъл има вътрешната циркулация.
            Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 22:42.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #21
              Задните стъкла на вратите се потят най- бързо и най- много понеже не се обдухват стават като тонирани.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Вчера смених поленовия филтър и разгледах клапата за рециркулация. При мен когато лампичка на бутона свети влиза свеж въздух. Клапата се вижда лесно в какво положение е като се погледне отдолу зад жабката над мотора за парното може да се пипне и с ръка. Моята не сработваше всеки път и след разклащане на кабелите се активизира. Някой ден ако скучая ще прегледам буксите.
                Да не би пък това обратно отчитане да е всъщност нормално?
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:31.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Привет на всички!
                  Имам проблем с вентилатора на парното и реших да питам в тази тема за, което моля автора на темата за извинение! Извадих вентилатора от колата и го свързах за акумулатора, и той си заработи. Премерих буксата на вентилатора и се оказа, че има 12 волта дори , когато копчето за управление на вентилатора е на позиция "0". Дори като извадя ключа от колата на буксата пак има 12 волта. Аз лично подозирам , че проблема е в електроното управление(таралежка).
                  Alfa-Romeo 156 2.5 V6
                  Yamaha MT-09 Tracer

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от VooDoo-37 Покажи съобщение
                    Привет на всички!
                    Имам проблем с вентилатора на парното и реших да питам в тази тема за, което моля автора на темата за извинение! Извадих вентилатора от колата и го свързах за акумулатора, и той си заработи. Премерих буксата на вентилатора и се оказа, че има 12 волта дори , когато копчето за управление на вентилатора е на позиция "0". Дори като извадя ключа от колата на буксата пак има 12 волта. Аз лично подозирам , че проблема е в електроното управление(таралежка).
                    Скоро гледах една тема пишеше как се оправя управлвнието и къде се намира
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от VooDoo-37 Покажи съобщение
                      Привет на всички!
                      Имам проблем с вентилатора на парното и реших да питам в тази тема за, което моля автора на темата за извинение! Извадих вентилатора от колата и го свързах за акумулатора, и той си заработи. Премерих буксата на вентилатора и се оказа, че има 12 волта дори , когато копчето за управление на вентилатора е на позиция "0". Дори като извадя ключа от колата на буксата пак има 12 волта. Аз лично подозирам , че проблема е в електроното управление(таралежка).
                      Точно там е проблемът. Най-често се случва заради пробив на едни транзистори.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Електронното управление се намира точно до вентилатора. Аз съм го смъкнал , но не съм 100% сигурен дали проблема е в него.
                        Alfa-Romeo 156 2.5 V6
                        Yamaha MT-09 Tracer

                        Comment


                        • #27
                          Нали при изключено управление на мотора (таралежката) вентилаторът не върти а когато го включиш върти винаги, дори и при изключен контакт?
                          Ако е така, то проблемът е 99% сигурно, че е във въпросните транзистори в регулатора.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Вентилатора въобще не работи- недзависимо на коя позиция е врътката. Като му подадох ток директно от акумулатора си работи.Странното е ,че на буксата на вентилатора има 12 волта, дори кагато колата не е на контакт.
                            Last edited by VooDoo-37; d.m.y г., 22:29.
                            Alfa-Romeo 156 2.5 V6
                            Yamaha MT-09 Tracer

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от VooDoo-37 Покажи съобщение
                              Вентилатора въобще не работи- недзависимо на коя позиция е врътката. Като му подадох ток директно от акумулатора си работи.
                              Ясно. На този блок за управление трябва да има 2 букси. Едната е с 2 проводника а другата е с 3. Свържи двата проводника от 2 - пиновата букса и виж дали моторът ще завърти. Ако завърти има голяма вероятност проблема пак да е във въпросните транзистори вътре.

                              Наличието на +12V на единия извод е нормално. Моторът се управлява по -12V (шаси)


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Да, блока е с две букси: Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	16.3 Килобайта
ID:	2333915
                                Alfa-Romeo 156 2.5 V6
                                Yamaha MT-09 Tracer

                                Comment

                                Working...
                                X